Levering

  • Landelijk gratis levering, m.u.v. eilanden.
  • Afleverdag naar keuze.
  • Op werkdagen <16:00 besteld, de volgende werkdag geleverd.
  • Zware levering over gras, grind, onverharde wegen, hellingen of stoepjes niet mogelijk.
  • Levering volgen via Track&Trace.

Meest gestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als je op werkdagen voor 16:00 bestelt, dan heb je de mogelijkheid om je bestelling de volgende werkdag te laten bezorgen. Mocht de volgende werkdag niet uitkomen, dan kan je in het bestelproces een afleverdag naar keuze kiezen.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelling wordt op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 geleverd. De dag voor levering ontvang je een e-mail met daarin een link naar jouw persoonlijke Track&Trace waarmee je de zending kunt volgen. Op de dag van de levering wordt de verwachte aflevertijd uiterlijk om 10:00 uur bekend gemaakt. Tip: staat jouw levertijd nog niet weergegeven? Stuur ons een Whatsapp bericht met jouw ordernummer en we appen zo snel mogelijk de verwachte levertijd.

Jouw zending op een vooraf afgesproken moment ontvangen? In het bestelproces kan je een tijdsvenster selecteren. Kosten:

  • Levering voor of na 12:00 - € 20,- bezorgkosten.
Wat zijn de kosten van de levering?

Bestellingen boven de € 50 worden gratis geleverd, anders zijn de transportkosten € 5,95. Uitzonderingen:

  • Levering voor of na 12:00 - € 20,- incl. btw bezorgkosten.
  • Leveringen op één van de Nederlandse eilanden.
Kan de pallet door mijn poort?

Standaard kan een pallet alleen over de breedte gepakt worden, in dat geval is de pallet circa 1,20m breed. Wanneer jouw poortdeur dus kleiner of gelijk is aan 1,20m zal de pallet aan de korte zijde gepakt moeten worden. Niet alle pallets kunnen op de korte zijde gepakt worden. Houd naast de standaard breedte ook rekening met een extra marge van circa 10 cm. De hoogte van de pallet kan verschillen van 2,00 m tot 2,10 m. De hoogte van de pallet kan hoger uitvallen doordat de pallet moet worden gelift door de pompwagen. Let op: zelfs als er aan alle voorwaarden wordt voldaan kunnen wij niet garanderen dat de pallet door de poort geleverd kan worden. De chauffeur bepaalt of het mogelijk is, indien het niet mogelijk is wordt de pallet zo goed mogelijk weggezet. Voor vragen over leveringen door de poort kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Vraag & antwoord

Wordt de pallet neergezet waar ik dat wil?

Je kunt altijd in de opmerking of met een notitie aangeven wat de voorkeursplaats is, de chauffeur zal ter plaatse beoordelen of de gewenste plek mogelijk is en zal anders de meest geschikte plaats kiezen.

Moet ik aanwezig zijn tijdens de levering?

Ja, mocht je niet thuis zijn voor de levering wordt deze geregistreerd als mislukt. Onze vervoerder neemt contact met je op voor een nieuwe leverafspraak.

Mag iemand anders ook mijn bestelling aannemen?

Ja, iemand anders mag je bestelling aannemen. Graag vernemen wij van te voren wie je bestelling zal aannemen, zodat hier geen misverstanden over kunnen ontstaan.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Je bestelling wordt altijd afgeleverd door onze vervoerder Stad Alkmaar.

Levering in het weekend?

Nee, wij leveren niet in het weekend.

Bezorgt Tuinshop ook in de avond?

Nee, wij leveren niet in de avond.

Kan ik een datum voor aflevering kiezen?

Ja, dit is mogelijk. In het bestelproces kun je een afleverdatum kiezen. Zet dit aub niet in de afleveropmerking, deze sturen wij door naar het transportcentrum en wordt niet altijd tijdig gelezen.

Kan ik de tijd van aflevering bepalen?

Ja, je kan kiezen voor een tijdlevering. Dit kan je bijbestellen wanneer je je bestelling plaatst op de webshop. Kosten voor een ochtend of middag levering zijn:

  • Levering voor of na 12:00 - € 20,- incl. btw bezorgkosten
Kan ik jullie producten ook afhalen?

Nee, door de focus op online en het bezorgen van producten zijn wij gestopt met onze afhaaldienst.

Kan ik een bezorgafspraak nog verzetten?

Je kunt tot 16:00 uur, de dag voor de geplande datum jouw bezorgafspraak nog wijzigen. Dit kun je doen door te bellen naar 0881019188, een e-mail te sturen, via de LiveChat of via Whatsapp. App jouw ordernummer en de gewenste leverdag en wij zullen dit zo snel mogelijk bevestigen.

Direct contact

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:00